1 december

Idag när jag vaknade kännde jag att jag hade feber och ont i huvve och ont i halsen och förskld..
Känndes som jag mest bara ville stanna hemma och dricka te och kolla på film hela dan,men det skulle nog vara rätt tråkigt :/

Pillrade mig ner på skolan ända och hade So och No hela förmiddan -.- Hatar No så  jävla mycket :O Inte en ända i min klass hänger med på lektionerna med Stefan och då äre illa för han ! xD

Aja sen på rasten gick jag och Nathalie ner på ICA jag skulle köpa hals tabletter .

Sen på eftermiddan så hade vi svenska och engelska oxå riktigt tråkigt.. Fast säg nått ämne i skolan so mär kul !?

Efter skolan skyndade jag och Frida oss hem till henne för att det var så sjukt jävla kalt ute :O
Vi kom hem och sattdär ett tag och lyssnade på massa gammla skit låter ^^ men det är alltid kul att höra sånt , man får fram massa gammla minnen :)

Nu sitter jag på mammas jobb och har ur tråkigt :O så alla får SMS:a nu ! ;D

Sen på kvllen ska jag rida, känndes inte som jag ville men jag har ju bara tre gånger kvar nu så jag får väl offra mig lite kan jag tänka mig ^^

Sen ska jag hem och dricka te och sitta vid datan och sen sova :)


                                                       

            
                                                                                                          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0