10. november .

Lite om igår när jag var med Frida :P
Vi sminkade oss och klädde ut oss till värsta 80-tals brudsen ;) Med krusat hår och nå band oxå , och massa ögonskugga i olika färger :P Och för att sätta körsbäret på glasstoppen så gjorde vääääärsta party dansen x)




Aja idag så försov jag mig ialla fall så jag han ju verkligen inte platta ner mitt krusiga hår ^^ Så jag fick gå så på skolan. Och inte han man äta frukost heller :P Och så hade vi träslöjd först med gick på gitarren :D Det var super skojjsigt !:)

Sen så hade vi H.k och bakade lussekatter och nå jävla kaker xD
Jag gjorde ett litet hjärta och åt när vi skulle fika .Sen hade vi sy slöjd efter lunch ,gjorde mig en kudde så jag kunde sova :D

Sen gick jag ner på skolan och kom Nicklas och pratade med mig och sen kom Natha ,Sanna ,Stina och nåra fler och pratade ^^ Och sen gick jag hem till Nicklas . Alltid lika skojj att vara där ;D

Nu sitter man h'r och tråkar hemma xD

God natt med er allihopa :)
          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0