11 December.

Nu ska jag skriva igen. Idag blir det kanske dock mycker tråkiga saker som har hänt..

Jao idag vaknade jag och gick upp.. Åkte till skolan och det är verkligen skiiit kallt ute! Hua !

Ja började med att ha matte och fick tillbaka A delen på provet.. gick ju sådär då. Och sen då gick vi igenom det, B delen få vi på tisdag!

Sen massa lexer som jag inte hade gjort och massa.

Asså ni fattar inte hur lee jag blir på alla falska jävla idioter som ska hålla på och komma på massa jävla rykten om mig ! Fattar ingen att det inte är sant elr!? Blir så lee på alla dom som har gjort det. Har ni inte egna liv som ni kan sköta om. Ni har fan inte ett skit att göra med vad jag gör och inte gör, det är mitt liv och jag bestämmer exakt hur jag ska klä mig hur jag ska se ut och hur jag ska sminka mig utan att ni behöver bry er ett jävla skit! Visst vänner kan säga till om det är nått ,för då vet man att dom gör det för att vara snäll! Men dom som säger att man klär sig slampigt och sminkar sig så det ser ut som blåtiror och de, ni kan bara dra åt helvete! Det är mitt liv jag bestämmer över det! Ni är bara så jävla nyfikna av allt jag gör! Fel att bara kanske fråga efter sanningen istället för att bara komma på nått som inte alls är sant och få alla att tror på det och hata mig !? Men det kanske är det ni vill att alla ska hata mig ?

Fattar inte längre nånting, men försöker vara stark och stå för att jag våga visa att jag är KarinSahlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0