Helgen!

Denna helg har tillbringats med Frida Bruman ! :D

I lördags så åkte vi upp till mig och då blev vi hemma själv !
Jag örde skoter och Frida var ju typ liiiv rädd xD
Vi fixade egen middag och de var värsta nice.
Sen såsatte vi oss och kollade på film och gjorde fotbad, medans så satt vi och åt hur mkt glass som hälst.
Känns som jag har gått upp 40 kg nu xD Men det är ju så det ska vara kan jga ju lova :D

Sen så sov vi i hörnsoffan . Hur myyyys som hälst! 
På södagen så sminkade vi oss från tidningen "make up store" och jag kan ju lova att vi blev hur mkt snyggare som hälst! ;)
Efter det s å kollade vi på film och lite sånt.
Fram över kvällen så gjorde vi korklockar utav toapapper och jag vette fan vad Frida gjorde för jag såg t som en boll i huve på morgonen :O xD
Sen på södagskvällen blev det oxå spela spel och sitta och praa skit :D

JAg kan ju lova att jag kan få Frida att göra allt ! ;D

     pusshej hörs nått sen :D

                                                               //    KarinSahlin.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååhåhå! :o jag var inte rädd när vi åkte skoter? :o :o



hah! så sjukt skoj vi hade den helgen :D

Puss på dej <3

2009-01-02 @ 18:29:10
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0