Julafton !

Jao hade hoppas på en toppen dag men den vart mest bara tvärt om..

Jag åkte i alla fall till Nathalie som jag tror att jag skrev förut ! HAhahahah vi hade köpt exakt lika julklapp åt varann höll typ på att garva ihjäl mig xD   Båda hade köpt parfymen Fizzy ! Luktar så jävla gott asså ;D

Sen åkte vi till stavre och kollade på Kalle anka som vanligt då ! Och mina minsta kusiner flyger runt runt hela tiden och skriker "när kommer tomten!?"   .Lite le man blev på att höra det tjatet -.-

Sen så åt vi middag och jag är så kräsen så det blev en mjukmacka och två digestive kex denna dag xD

Haahhah vi fixade ett litet fotto krig där oxå  xD HAhah så ska det vara ;D

Sen fick vi ju julklappar såklart ! Och min minsta kusin Nellie öppnade ett paket och fick en pruttkudde och hon börja stoooor böla! Och alla frågade vad är det ?  Och hon sa : Men jag hade ju gjort en ny önskelista igår och då fans inte pruttkudde med den var på min gammla ju! " Jag kunnde somvanligt inte hålla mig för skratt xD Sen vågade hon inte öppna nå fler :P
Jag fick i alla fall :

En plattång,
kudde,
siden påslakan,
ljuslycktor,
innetofflor (min kärlek nu )
en tröjja ,
smink,
hudkräm,deo,läppglan,
årets snyggaste killar.
och pengar ;)

Haha ja vad säger man? ^^

Nu ska jag väl kolla på nån film elr nått  hööörs ! ♥ //    KarinSahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-25 @ 00:19:39
Postat av: carola

svar; ja men det är ju inte en helt fel present, man kan inte få för mycket av snygga killar! ;) <3

2008-12-25 @ 00:20:14
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 00:25:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: elin

vill också ha en ny plattis :o

2008-12-25 @ 11:23:11
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0