11 november

Idag vaknade jag igen och hade typ inte sovit på hela natten.. Jobbigt!
Hittade massa ren tvätt som mamma hade kommit upp med igår så jag kunnde leta fram nå kläder :)

satte mig och gjorde mig iordning , sen gick jag ner och kollade lite på tv :P

kom till skolan och vi hade tyska tråkigt .. Vi fick ialla fall igen vårat prov . Blev inte alls nöjd..
Sen var det svenska och då kollade vi bara på film. So sen efter lunch och då fick vi kladda med tapet klister och skulle vi göra planerer :D Jag tyckte det var riktigt skojj jag .Bara det att Jonte , Persson och Frida satt och retade mig så jag skulle kunna ha slagit ner dom ! Aja jag vet inte vad min så kallade planet blev xD

Efter skolan följde jag med Frida till Salong klipp till , för att hon skulle klippa sig . Hon följer alltid med mig så jag tänkte vara snäll och fälja med henne.
Har jag tur så kanske hon förljer med mig nästa vecka då jag ska klippa mig .
Och det är inget jag se fram emot.. Jag är typ hur gruvsam som hälst .Vill helst inte klippa mig för att jag ska spara ut mitt hår.
Och oim jag säger att jag vil klippa jätte lite så kommer hon att klippa 10 cm :S men vi får se hur det blir, kommer ialla fall börja grina om det bli för kort xD


Nu sitter jag här och dricker te, och efter det så vet jag inte vad jag ska göra xD

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0