12 november.

Idag så vaknade jag  hade försovit mig rätt länge , blev därför att dra på sig det första man hittade och sen så sminka sig.
Drack en kopp te och sen kom bussen.
På  skolan började dagen med matte och engelska tycker inte om nått av dom . Sen hade vi idrott :) där vi boxades .Hur jävla kul som hälst ju :D
Sen vare bara No:n kvar.

Och jag tycker att jag och Frida var jätte diktiga för vi är typ sveriges otäcknigaste människor och skule vi koppla massa sladdar så att en lampa skule lysa :P   Men med lite hjälp så gick det till slut !

Efter skolan så gick jag, Frida, Alex och Jonte till gymnasie skolan och kollade .Men vi vart inte där speciellt länge kan jag påstå :P Det var mäst bara pinsamt och gå omkring där xD
Och när vi kom dit så kom det en tjej och fråga " går ni i nian på Bräcke skola elr ? "  HAHAHA lite kul att höra bara xD


Sen så hann jag knappt gå ner till Frida förns min pappa kom o hämtade mig :O

Aja nu sitter jag här och tänker lite.


Tack alla ni som jag vet att jag alltid kan prata med, det betyder mkt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0