13 november

Jag glömde säga igår att saga kommer upp i helgen kanske :) kommer bli super skojj det :D vi kanske ska ner till Bräcke och gå på krogen och äta och sen kolla om det är nån bra bio :)

Idag så vaknade jag och var som vanligt seeeg .. Men jag pallrade mig upp och gjorde mig iordning.

Kom till skolan och det börjdae med No och prov.. Gick verkligen ingte bra men aja brydde mig inte så mkt om jag ska vara ärlig.

Nu snart så ska jag väl ut och fotta lite innan det blir för mörkt, för då vågar jag inte gå ut ^^
Efter det ska jag packa tills imorgon för då åker jag till Sofia i Björnö.
Ska sova d'r tills på lördag nån gång och vi kommer ha massa myyyyys :)
Vi ska bubbla och äta lite godis  och sånt och ja jag hoppas väl att vi inte kommer skrämma upp oss så mycket som vi gjorde sisst xD

Längtar verkligen :D <3


Aja nu finns det inte så mkt mer att säga om dagen. Men vi hörs nått :)

                             <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0