20 november.

19 november.  Igår så var det dans på skolan igen :/
Men som tur va så gick jag på gitarren och missade typ 40 min ^^

Efter skolan så gick jag och klippte mig .. Var typ ass nervös men det vart bra hon klippte kanske en cm :P
Men nu är det mkt lättare att tupera ju (A)
Frida och Amanda förljde med mig såklart, tack för det  sötnissar :)

När vi kom hem till Frida och Amanda så blev jag skit ledsen och jag ska inte säga varför .

Sen så skulle vi ut och åka spark men vi åkte upp till Elin och rökte vatten pipa istället :)
Huuuuuuuur kul som hälst hade jag :)  <3

Sen gick vi hem till Frida och Amanda igen , och sov jag där :)

20 november.

Idag så väckte Frida mig jätte tidigt! ville inte kliva upp ur sängen men ja. Och Frida den token hon klev upp tidigare och gick och duscha :O

 Aja skolan idag var inge kul, mådde bara skit. Satt och skaka hela dagen :/ Känndes inte bra det här men nu vet jag ju .

Men som allid när jag behöver nån så kommer mina änglar (Elin ,Frida o Amanda ).

Aja kanske skriver mer okej :/ ..

Tack för att ni alltid hjälper mig och ställer upp för mig ElinEriksson ,FridaBruman o AmandaBruman <3 Älskar er <3




 
 

Kommentarer
Postat av: elin

men SÖTNOS! tack själv, för att du alltid finns där sötfis :D massa kärlek! <3

2008-11-20 @ 17:24:51
Postat av: Frida

tihi :) <3

jaa, säger samma som Elin, tack själv <3



och du, förresten så väckte jag dej senare än vad du sa jag skulle (aa)



2008-11-20 @ 19:10:13
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0