22 November.

 Idag så vaknade jag och ja det var väl bara att börja fixa fram kläder och endast fixa frillen !
Fick inte sminka mig nått alls :S

Och sen åkte jag och mamma ner te Bräcke för att hämta Elvira och Laila.

Sen bar det av till Östersund ;)

Vi gick ett tag på stan och kollade på lite grejer jag köpte 3par trosor och en t-shirt och en plombok*stavning*.

 Och sen vid 11 så gick vi till Make up store. Elvira skulle bli sminkad klockan  11 -12 och jag 12-13.
 Men eftersom det inte var nå folk där och två som jobbade så fick vi börja samtidigt :P Fast dom sprang runt mkt och så  så det tog ca 2 timmar :) Jobbigt faktiskt :P

Sen fick vi välja lite produkter jag valde : Nått skumm som rengörde ansiktet och tog bort  gammla hudsäller, en sot penna som man oxå kunde ha som kajal, en ass bra maskara som det ser ut som man har lörögonfransar i, och sen en pennsel :P det vart runt 800 kroner.

 När jag kom hem så satte jag igång att städa mitt rum * behövder verkligen vill jag lova*.
 och ja nu sitter jag väl här :P

 

 

Wherever you go,

Whatever you do,

I will be right here waiting for you.

Whatever it taker,

Or how my heart breaks,

I will be right here waiting for you. 

                        ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0