23- 24 november.

23 november.

Idag så vaknade jag och orkade inte göra nån ting ^^

Inge smink inte fixa håret och fula kläder och åkte jag ner te Bräcke^^

Gick te Frida en stund och satt där och försökte fixa mig blogg! Får ju fan damp :O
 Vid klockan 6 så ringde Nicklas och så gick jag dit :)
 Vi satt och kollade på film och hade skojj skojj ;D

Sen typ kuuuuuutade jag allt vad jag kunnde till Frida^^  Tog typ 4 minuter xD

Sen åkte vi upp till mig och sov frida där ;) <33


24 november.

Idag så vaknade vi hemma hos mig jag och Frida :D

Vi satte på plattången för det var cp kallt så blir man varm när man platta håret :P
Gick ner och fickade och så :)
Sen kom taxin ;)

Det har snöat så jävla mycker idag :O Känndes nästan som det var julafton kom jag och Frida på ^^
Ja på matan åt man inget som vanligt . Fixa god mat!!

Och tycker jag att skolan är dum , dom kan inte ens skaffa värme åt eleverna . Det är ju för fan svinkallt!!

Vi fick sluta jätte tidigt idag för att Thomas barn blev sjuk (A)

Efter skolan gick jag hem till Frida och satt vi där och prata lita <3

Sen skulle man ut i  snöstormen igen .

Gick te mammas jobb , och jobbade lite sådär :P Och sen bytte jag om till ridkläder och åkte på stallet. Jag fick rida Columbo.. Höll på att ramla av på nacken och det kunnde ha slutat illa.. Men ja jag höll mig kvar.

Nu ska jag snart sova ^^

                      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0