27 -28 november

27 november.

Jag och Natha gick hem till Frida efter skolan och vi började göra oss iorning inför skoldansen :P
Och tog vi lite fula kort oxå.
Påväg dit så gick Amanda Clara Kevin och Petter med oss oxå ^^

Trodde kvällen skulle bli rätt skojj, men jag hade onte i magen och huvet så jag låg mest på två stolar och kolla.
Jag dansade med Frida först och vi vann ju :D

Det var nån dansare från stan som var där han va snygg hahah va ba tvungen att skriva det ^^

Jag sansade med >Frida Natha Nicklas och Marcus :) på 4 tmmar.

Aja sen följde jag med Amanda till nån och skulle vi hämta nån film :P

Vi hade gått en jätte lång väg och Frida och Natha hade inte ens gått halvvägs hem till dom än xD
Dryga dom är då ^^
Vi somnade nästan precis när vi kom iannan för dörren xD


28 november.

Idag vaknade vi och typ kollade vi på nån assss dålig film :O

och sen gjorde jag mig iordning och gick ner till mamma och jobbade resten av dan :)

Kirsten är så jävla snäll :´) Man blir så glad när man kommer hon ba "heej gumman/vännen! " :)
Och lärde hon mig hur man kunde göra jätte fina kransar och gjorde jag en krans och städade jag lite och diskade undan , kokade kaffe åt dom :)

Det är igentligen riktigt kul att vara där tycker jag :) <3

men nu ska jag gå och städa mitt rum, man vet aldrig när man få gäster nästa gång (A)


                         pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0