29 november.

Idag så fick jag kliva upp väldigt tidigt ..
Åkte ner på stallet och tog ut hästarna och sen dela ut hö. Sen vare bara till att börja mocka..

Det där kanske blev min sissta stalljos eftersom jag funderar på att sluta rida. Kommer sakna skimra <3

 Blev väl klar vid halv 11 och då fickade vi och sen for jag hem.

Här hemma har jag mest suttit vid datan men även städa och damsuge mitt rum.
Fick mina nya gardiner och min matta så nu är mitt rum myysigt ;)

Sen nu mot kvällen så har jag hjälpt mamma att fixa jul i huset ^^

Och vid halv 8 ska jag ner och fixa mat åt hästarna ! + att du ska jag fixa pengar på telefon (a) och har jag bytt till halebop nu :D


Ville bara tacka alla som ställer upp för mig när jag vill prata om mina problem det betyder mycker för mig <3
                                                                  Skimra jag ♥ dim mest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0