9 nov

Idag vaknade jag och hade fan inga kläder och skrek på mamma och ja var på dåligt humör och inte blev det bättre på hela dan. Åkte ner till Bräcke för att kolla på bandy matcher..
Amanda och Frida kom så jag fick sitter med dom :)
Ja och jag träffade Jozzan oxå kul det :)
En annan liten figur var oxå där och jag kände att jag bara ville slå o sparka o skrika!

Ja jag och amanda fick ju för oss att bråka lite så xD
Sen så åkte jag till farfar och ja vare där ett tag och det var fan inge kul..

och nu satt jag och tänkte och kom på för exakt 2 år sen så åkte jag in till sjukhuset för min mormor höll på att dör. och imorgon klockan kvart i nio på morgonen så dog hon :(  Saknaden är stor <33

MORMOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0