huvva vilken dag ..!

Ja som sagt ingen vidare bra dag kan jag ju påstå. Känns som jag bara har legat och kollat opp i taket och tänkt inatt . Klev upp och gjorde mig iordning och allt och sen kom taxin och så åkte jag ner till skolan ,vilket inte känndes så bra :/
började med att jag fick prata med Lotta. och sen tappade jag typ greppet. och sen fattade jag inte vilken lektion jag skulle till elr nått. så när vi skulle ha musik låg jag på ett bord och bara kolla ut i lufften.  Sen hade vi bild som tur va, och det gör mig lite gladare.

Efter skolan gick jag te mammas jobb och åt och lite grejer . sen gick jag te frida en sväng och sen drog jag te stallet och inge kul det heller . fick rida en fet häst som är så lat att hon inte orkar gå, och ibland få hon damp ryck och jag blir så förbannad på na.



  Aja ni ska inte behöva läsa mitt gnäll mer nu god natt och sov så jävla gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0