Idag och igår !

19 november.

JAo igår så satt vi på skolan och skulle ha No och det hatar jag verkligen. 
Och så kallade Jörgen mig " Spindelkvinnan" :O oj oj oj  vad den gubben har problem !
Och inte nog med det jag och Frida fick jobba med Jerker! Som alltid!

Aja , Jörgen sa till att vi skulle få bestämma och så men ja Jerker tog tag i allt och jag och Frida fick inte röra. Och skulle jag prova koppla så rycker han bara av mig sakerna ? och sånt! Men när Jörgen skulle se hur det gick så sa Jerker " har ni nått förslag?"
Jag och Frida bestämmde att vi skulle bestämma lite sen :P


JAg satt och nöp Frida i benet varje gång Jerker gjorde nått och till slut började vi assssss garva xD
Och han ba " vad skrattar ni åt?" och Frida det nöt huvve sa att hon bet sig , o pekade på sitt kn. Hon hade suttit hela tiden o inte ens varit i närheten av sitt knä xD HAHAHAHAHAH

Sen efter skolan Följde Amanda och Frida mig till frisören ^^

Sen gick jag hem te dom små töserna och ja vi gick igenom alla problem! Känndes hemskt just då men efter att det så känndes det bar om jag ska vara ärlig !
JAo sen skulle vi ut och åka spark men vi gick upp till Elin  och rökte vattenpipa :) skojj det och hon hjälpte mig yttligare med problemen <3

Sen gick vi hem till Frida o Amanda , och jag och Frida var jätte taskiga men kul vare :)<333


Ville bara tacka ElinEriksson , FridaBruman o AmandaBruman för att ni hjälper mig och ja jag älskar er tjejor :) <33



Kommentarer
Postat av: elin

puss påre! <3

2008-11-20 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0