kvällen .

Satt här ett tag sen så har jag skrivit texter och äldat i kanterna så det ser gammeldags ut  blev rätt nice :)

Sen gick jag upp och tände minst 15 ljus och släckte alla lampor och gjorde läxor! Känndes som det kunde behövas faktiskt. Har struntat i dom nu så ja det är ju en del nu..  men nu har jag snart gjort alla ! tummen upp för det :D

Har faktiskt ringt och prata med natha oxå och ja jag är bara så arg natha hon ska fan inte få hålla på såhär vi ska fixa det här !    Så imoregon så ska jag hem till Natha efter skolan :) skojj blir det verkliogen :D finns mkt att prata om vill jag lova!

men nu bara för att jag är less på allt o alla typ så säger vi såhär : GOD NATT OCH SOV SÅ JÄVLA GOTT! 

                                                                               <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0