Reta inte mig nu vill jag lova!

Japp inatt så låg jag och tjaffsade med mamma om att jag vägrade att dansa. Men hon sa att jag fick 10v kronor för varje kille jag dansade med :D haha

VAknade och gjorde mig iording. Halv sov typ..

Kom på skolan och där så ja var inte min mentor där så jag kunde inte klaga på att vi hade dans och det så ja.
Jag gick in där på dansen och det vara samma gubbar som förra året och det var fan inge kul. Jag kännde verkligen den som retar mig nu kan jag smälla till jävligt håååååårt!

Ja det var fan inge kul och jag kner mig s jääävla kort hela tiden :O

Nu sitter jag på mammas jobb och skulle igentligen rida men jag har inte gjort svenska läxan tills imorgon så jag ska göra det istället för att rida.

Så nu ska pappa skjutsa hem mig och sjka jag vcara en duktig flicka och göra mina läxer ..

Ja jag skit dag men aja ..Kanske skriver mer sen, nu ska jag hem!

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0