:o

fy fan värsta oturs veckan det här :S du var inte där och sen så låste in min nyckel i skåpet, tappat bort min ridhjälm, ramlat nerför trappen två gånger, tappat rösten och inte kunnat andras typ, mina knän är det fel på, och jag har blivit stugen av en getinga :O kommer här nest då ?

jag saknar Frida </3 kom hem snälla du

 så imorgon ska jag och natha ha mys på mias företag :D sola solarium och flouta och träna och massa skojj :D
sen blire hem och kolla på film och lite sånt tror jag :D länktar som faaaaaaaaaaan :D <3

livets ord      " livet är ingen lättsam lek, mest bara ångest och svek</3 "
                                                

                                            jag och natha på bilden då :D<3
                                                                                           
                                                                                   pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0