1 April.

 dag är dagen då man ska luras och ha kul. jag har vart lurad länge känns det som och jag är så jävla dum så jag  går på allt . Känner mig ledsen . Du bara ignorerar mig nu .

 Nej nu har jag bestämmt mig . Jag ska fan lyckas få bort den här skiten jag pallar inte gråta mig till söms pågrund av en kille längre ! Det kommer vara skit svårt att göra det , det vet jag . Varje gång jag ser han väcker det minnen som har vart !
 men ska helt enkelt lyckas och jag har fan vänner som hjälper mig igenom det !

 När jag var liten tänkte jag " när jag blir stor ska jag bli som mamma o pappa , kära i varandra . Vara lycklig och få ett roligt jobb och så ."
 Om jag bara visste att mitt liv skulle vara såhär . Det fanns inte en ända tanke om att det skulle se ut såhär ! Att jag skulle sitta och grina just nu för att jag är olycklig . Men ändå lycklig att jag har speciella vänner !

 
                                                           
Flickan hon säger jag är ingenting
Alla gamla tankar bara snurrar omkring
Och jag vill aldrig älska nån så djupt igen
Ger man av sig själv blir man bara alltid bränd


sara löfgren- flickan ovanpå


KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0