10 April.

 Jao idag så har jag inte suttit vid datan alls  (Y)
Vid tolv ringde Amanda och Elin och frågade om jag skulle med ut och gå . Såklart ;) Så vi gick en bra runda , kommer inte exakt ihåg hur långt elr så det va men kan ju säga att det var bra långt i alla fall ! Och sen gick vi på bilisten  och åt glass ! Det tycker vi att vi förtjänade ;D HAHA.
Senare så frågade Frida om jag ville ut och gå så då förljde jag såklart med då med :) Och vi tog oss en rejäl runda vi med ;)

                                             Natti

                                                                                                                              KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

min rumpa karin :( hahahah !

2009-04-11 @ 12:14:47
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0