12 April.

 Hej hej :)

 Idag så har jag faktiskt vart riktigt duktig och vart och jobbat hos min mamma , från co halv tio till halv ett ;) Ska iväg och rida  med Frida Winberg i Ösjö då . Läänktar verkligen ! Vi träffades där för tre år sedan på ridläger och håller kontakten och träffas , riktigt trevlig tjej :)
 Jao sen så frågade min andra Frida om jag ville förlja med ut och handla för hon skulle göra sitt hår superblont för att sedan kunna färga det mellan blont  elr vad det va ^^

 Sen vid halv 3 kom famma hit och skulle hon bjuda på middag på krogen . det var inte så jätte kul precis måste jag ju ändå säga :S Hon tycker inte om mig alls... Men jag fick ju i alla fall enpeng för att kjag fyller år nästa helg och då tänkte hon inte komma då !

Och nu har jag på någe vis hamnat hos Frida ^^ Hon vart skit snygg ^^ först orange hår och nu vet jag inte hur det blir för hon har precis färgat . men kommer säkert bli bra :)

 Vi får se vad jag kommer hitta på senare :)


*Imorgon kanske jag och Frida ska åka upp till ö-dalen och baka. Jag fyller ju som sagt va år i helgen ;D (Y)

                                                    ha det bra !♥


                                                                                                                 KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

men du kan inte säga annat än att jag var snygg då? ;)

2009-04-13 @ 19:05:29
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0