15 April.

Nu har jag precis gått med Frida till bussen och åkte hon hem :(
Har haft det sjukt roligt idag måste jag säga! Sån härlig kännsla och rida på dom där hästarna :) fast jag har ridit så många år så känndes det lite halft läskigt att rida upp och sen ner för ett stup med massa hål och vatten och massa djupsnö och så ! En riktig utmaning !  Solen kom tyvärr inte fram .. och det blåste väldigt kallt men annars en toppen dag ! :D

Nu vet jag inte vad jag ska göra ska nog vara med Frida kanske :)  HAHAH det är mycket Frida här nu och hålla reda på xD  ;)


                                                                                                                             KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0