18 April.

Hej hej ^^  Idag så fyllde jag ju år som jag skrev förut :) har vart riktigt kul men även lite depp men men  ..
 Började med att Frida kom och plattade mitt hår och det tyckte jag var jätte gulligt :)
OCh sen så kom Nicklas Ante och Elin oxå och hälsade på :) Riktigt trevligt tycker jag :)
 Sen s så åkte jag till min kusin stefan och grattade han och hans tjej :)
Nu har jag vart uppe hos ANte och sen gick jag vidare till alla flickor hos Elin ! Riktigt det med ! Tack för kvällen tjejor och pojkar :) ♥




















              
                          GRATTIS STEFAN :D





 GRATTIS JENNY :D




Kommentarer
Postat av: elin

grattis, och tack själv gumman ! <3

2009-04-18 @ 23:36:31
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

En gädda! :OO

2009-04-20 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0