28 April.

Lite snabbt om gårdagskvällen :P  Ante och Nicklas kom hit vid nio och ville ha kaffe ^^ och sen så satt vi bara och pratade . Trevligt :) Sen gick dom typ vid 11 nån gång , för då låg jag typ och sov xD

IDag så har cvi haft No prov.. Känns ju i alla fall som det gick åt helvete men jag vet inte jag , har ju inte sätt resultatet än .. Inte heller så jävla säker på att jag vill . Men vad ska man göra när man få kvällen innan på dig att träna :s
 Efter skolan kom Frida hit och satt vi och kollade på klänningar och jag hittade en men måste kolla efter fler vill ju ha lite alternativ ;) När jag har hittat nån mer kommer det bilder  kan jag lova redan nu :)
Sen när Frida gått ringde Ante och undrade om han kunde svänga förbi. Så han stack för ca en min sen . Mycker roligt va det ! Förutom att han gnuggade i mitt hår så jag fick värsta tovan ... Aja men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova !

                          Ha det så bra !   ♥

                                 

                                                                                                               KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0