4 April.

 Jao idag så klev jag och Frida upp och jag gjorde världens lyx frukost enligt mig i alla fall (A)
 Och sen så gjorde vi oss iordning för pappa skulle komma och hämta oss klockan 10. Sen bar det av till stan :)
 Va där en stan kollade lite på stan och så ^^ Sen så vid 12.50 så skulle jag gå och pierca mig ;D trodde det skulle vara mycket värre , men det gjorde inte så ont faktiskt :P  HAHA det känns lite ovant att ha en stor ring i näsan ^^ Man går och kollar och rör näsan hela tiden med det går väl över :P
 sen så gick vi ännu mer på stan men vi hittade fan inte ett piss ... Sen så gick vi och åt ! och som alltid äter man föööör mycket , och sen när man ska gå så orkar man nästan inte xD Så vi gick ner till min morbror och satt där ett tag . Sen blev det bio , även Clara och sören kom dit :) Filmen var faktiskt jävligt sorjlig där på slutet :O :/
Det var dock en sak som förstörde mig dag .. Men det är inget jag skriver här !
 Aja du är jag så jävla trött så jag ska i alla fall sova jag :) Min säng lixsom bara skriker efter mig nu :P
       
                              Natti!


                                                                                                        KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0