6 April.

 Idag så känner jag att jag har vart riktigt arg till viss del ? ^^ Känner att jag skulle kunna brassa på en rak höger i kindbenet på nån ! Det skulle ju inte sitta helt fel heller ?
 Aja efter skolan drog jag upp till Ante vante och sätt där ett tag . Hände väl inte precis mycket där satt mest på sängen och sms:a medans han satt vid datan . Gick hem och åt sen åkte vi upp till pappa för att se hur han hade gjort om rummet mitt.. Kändes inte bra eftersom jag har haft det där rummet sen jag föddes och har haft sängen på två ställen och det är i samma sia av rummet och nu är det på en helt annan sida . Det gillade vi inte xD men ja det får väl gå jag lär ju ändå inte ska sova där så ofta antar jag :P Lär väl bli om jag och frida ska upp nått och hitta på ännu ett äventyr , sånt är ju vi faktiskt ganska bra på ;)
 
Sen så åkte jag till Johanssons grill elr vafan det heter ^^ Där träffade jag amanda så gick vi hem till mig och drack en kopp te och surrade massa skit :) Trevligt !

 Nej nu ska jag nog ta och tvätta min piercing sen ska jag nog gå och läsa . Måste göras vet ni ;)

                             Natti !

                                                                                                        KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0