7 April.

Idag så jao har jag inte gjort så mycket ^^ Men efter skolan gick jag i alla fall till mammas jobb och skulle skriva en bokrecision. Hade kommit en bra bit och var faktiskt ganska nöjd med vad jag hade skrivit! (det händer inte ofta)
Men såklart ska datan hänga sig . bara stänga av och tänkte mamma att jag skulle börja om ?! Det kunnde hon glömma jag klädde på mig och traskade iväg hem och nu ska jag skriva nå jävla citat i stället! Sen så har jag gjort engelska läxan oxå. Och sen så har jag och Frida vart ute och gått, och nu har vi bakat tills imorgon då vi ska ha "knytis"  ;) känner mig duktig (Y)
Jag och frida har oxå suttit och sjung! Och min hals mådde inte precis bättre av det men men ^^ Jag tror jag måste gå och skälla på dom på hälsan och säga att dom ska ta och göra nått åt det, för det är inte så jävla kul att gå och ha ont i halsen hela tiden och tappa maten när man äter (det kan frida erkänna att jag gör) Skit kul! Ska i alla fall börja att äta citron varje morgon nu för att se om det bli nå bättre ;)

 (  Jag vet inte vad jag ska göra ? Det funkar inte längre, jag vill men jag vill inte. Det är så sjukt komplicerat.
   Du har gjort mitt liv så mycket bättre men ändå sämmre. Vad ska man göra när man själv inte kan säga hur man vill? )


                              Vänder, vrider & springer men  vet inte vart jag ska springa för att se ljuset



                                       



                                                                                                                KarinChristinaSahlin


Kommentarer
Postat av: Frida

haha! aa, det kan jag instämma på x) Hon tappar faktikst maten när hon tuggar :p

2009-04-08 @ 17:45:30
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0