8 April.

Jag gick i alla fall till Frida :) Satt där ett tag och snackade sen så kollade vi på "King cry baby" tror den hette så ? xD
 Bra film i alla fall , och jag kan ju inte säga att johnny depp var ful när han var liten ;o  ;)
Man blir så glad av filmen , det svänger ju ;D Sen så ställde jag o frida oss och dansade loss så golvet glödde kan jag ju fan lova! Kul vare! Och tänk vad jävla kul det skulle vara om man skulle ha en sån där dans-kväll med sånt tema i Bräcke . Det skulle ju vara skit skojj ^^ om alla skulle klä ut sig då , men annars är man töntig ju :O HA!
Men nu sitter jag i alla fall hemma och har jätte ont i halsen ska väl gå och lägga mig och så får vi se vad som händer imorgon !

                             Ha det bra , natti ♥

                                                                                                                    KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

haha! :) jodu, det var riktigt skoj ;D

2009-04-09 @ 13:06:53
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0