Fördelsedag !

För det ör ingen vanlig dag, nej det är Karins födelsedag hurra hurra HURRRRRA !

Ja som ni kanske märker så är det lilla jag som fyller år i dag :) Hihi ;)
Och jag vet att ni vill veta vad jag har fått hitills :
En super söt tunika av mina kusiner Jim och Jenny. Tack så jätte mycket för den :)
Och sen ett par tjockstrumpor av mamma o pappa (Y) -.-

 Aja  tror i alla fall att denna dag kan bli riktigt rolig! Frida kommer snart , sen kommer det nog lite folk och sen ska jag till min kusin Stefan och hans tjej och fira dom :)

                                            Ha det så bra idag ! ♥
 
                                       

                                                                                                                                   KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: carola

GRATTIS! :D

2009-04-18 @ 10:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0