17 Augusti .

 hej hej , nej jag är faktiskt inte död , har bara inte haft någon större ork att he igång min datar ;o haha .
 Men nu är jag ju här !

 Som ni ser har jag fixat lite med min blogg ! Tycker det blev rätt bra , kan bero på att Frida hjälpte mig (a) Hon skulle inte klara sig utan mig och jag inte utan henne , och de har vi bevis på  , eller hur Frida ? ;)
 Ja idag har jag vart i staden , och fixat en ny ring till näsan och sen en pigg till min andra ring . Hittade oxå en tröja . Jag var där med Amanda och träffade vi Ida oxå , så har gått med dom flickorna idag ! Nice de .

Efter de har jag varit och ätit middag med min bror och min Farmmor, inte så kul men men .

 Nu blire typ sitta här ( hos frida, var tvungen att gå hit för att jag tog fel kamera imorse när jag stack -.- vi har lika . Är man dålig så är man , haha .) Ja efter de så går jag till mammas jobb och vi ska åka och hämta kläderna från hm som jag har beställt, bilder på vad det är kommer senare . Och sen ska jag träffa min lilla Andreas ! <3

  Blev långt de här men men ;) vi hörs !  :)

Kommentarer
Postat av: frida

jodu, det har vi ju bevis på... ^^

2009-08-17 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0