27 Augusti.

 Ledsen att det inte blev nån uppdatering igår , hade inget internet.

 Var i alla fall så jävla stressigt igår ..  Alla lektioner var konstiga och man skulle hit och dit .. Fixade i alla fall litesaker sen , tex. drog ut bilder. Och lånade en väska av frida !

 efter de gick jag upp till Ante och kollade på film och myste med han ! :)

 Idag har vi haft träslöjd, hk och syslöjd..
Sen har jag bara vare hemma ..

Förövrigt är jag så jävla jävla le på asllt så kan inte ens förklara , vill bara slå sönder och skrika och allt !


 Nu kännde jag att jag inte hade ork att skriva nå mer men vi hörs nått sen kanske !

Lyssna på de här om du är arg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0