4 Augusti.

hej hej  jag ber om ursäkt för en dålig uppdatering ..

Inatt sov jag hos frida , trevligt som alltid !

Efter det fick jag följa med mamma till docktirn hon har gjort illa sig så hon kan inte gå :s

 Jag måste bara passa på att säga det här har vart den  SÄMSTA  sommaren jag har vart med om .. Blir så jävla le , det har bara regnat och blåst aldrig vart riktigt varmt . Man liksom vaknar på morgonen och verkligen hoppas på att det ska vara fint så man kan vara ute , kliver upp och drar upp rullgardinen och vafan ser man , jo det regnar (y) jippie !
 Jagmenar jag har badat 1 gång i år och sen bara snabbt i och doppat mig 2 ggr i år . Det är inte likt mig jag brukar älska att bada ! Det här är ingen jävla sommar FY FAN !  Detkan lika gärna vara vinter kallt uten och varmt och mysigt inne !

och + att jag verkligen behöver fixa en ny header !
 
 Nu har jag klagat klart  ^^
 Hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0