1 december.

 Hej hopp, alla små söta glada choklad praliner ;D   ( fick de av min söta mamma idag :D )


 Idag har vi i tyska gruppen vart uppe på hk: n och lagat tysk mat , äppelkaka och nån potatis sak och massa. Och sen fick vi servera varandra ! Det var verkligen skiiit skojj  och gott :)
 Haft dans idag också , och nu har jag börjat tveka på att vara med på uppvisningen . hua :/

Nu ska jag sova hos Frida inatt , så jag få se julkalendern imorgon "Super snälla silver sara och stål henrik "  kanonens :D

här är en bild frida tog på mig också. hon har tagit och redigerat och jag modell alltså :)

God natt ♥

 


Kommentarer
Postat av: amanda

KARIIIIIIN! varför ska du inte vara med på uppvisningen då? sluta!

2009-12-01 @ 22:03:27
Postat av: frida

ska hon visst det, hon bara fjantar

2009-12-02 @ 15:23:10
Postat av: Clara

SNYGG JÄVEL ;)

2009-12-02 @ 17:20:25
URL: http://clarahogberg.blogspot.com
Postat av: sandralindgren

Hur fin är inte min 3-menning då?<3

2009-12-04 @ 23:01:18
URL: http://saandraliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0