19 Februari.

Jag blir fan tokig vet inte vad jag ska göra, vill skrika och riva av mig allt hår limma fast mig i väggen och aldig vill jag komma loss! Det är inte lätt alltid.

Hade så jävla ont i magen idag , jag vet fan intevart jag ska ta vägen ! Hua det är inte kul..

Idag skulle vi skriva en berättelse om när kriget kommer till Bräcke på svenskan. Gick rätt så bra eftersom man skulle skriva i jag frm så fick jag ta massa plågor och smärtor! ckte om att skriva den :P Handlade om att det var en grillfest och sen så var vi tvungen att gömma oss i närmsta skyddsrumm och letade vi mat och blev jag o en kompis tagen och insatt i ett betong rum. Så var det massa män ,en våldtog mig ,en höll fast den andra tjejen så hon skulle se och sen vare massa som slog o sparkade mig. Det hände flera gånger om och det var alltid jag som fick ta slagen o det. Men hon fick ju se allt. Jag låg på golvet hel tiden och till sist så kramade vi varandra hon hjälpte mig upp,hand i hand . Männen öppnade dörren och vi började kuta och vare över .
Nått snt vare xD HAHA

Aja med det avrundar jag dagen ! God natt ♥


                 KarinChristinaSahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0