2 Februari.

Jao vad kan man säga ? Jag och Frida fick ju världens shock idag när vi kom till skolan. Våra skåp stog öppet och alla vära grejer låg i en påse i mitt skåp. Vi fick båda samma tanke om vem som hade gjort det! Emad, Ala, Jesper vem annars? Sen på mentorstidaen berättade Lotta (min mentor) att när lärarna hade kommit hade alla våra grejer vart utslängde över hela golvet. Men Laila hade vart snäll o plockat upp efter dom.  Så sjukt töööntigt ju.Men vafan varför ska jag slösa bort tid på er? Så nu skiter jag fullständigt i er!

Ja förutom att jag har varit riktigt förbannad idag så på No:n så gjorde jag o Frida en skit snygg Jupiter (planet)
Jag kom faktiskt på att vi skulle sätta bomull på pappret för att det är moln rätt igenom på den planeten. Så då letade Jörgen överallt efter bomull :D Och sa han " Karin det är inte ofta du är glad på No:n så nu när du är det så kan jag leta bara för att föra dig glad" HAHA jadu det slutade ju i alla fall med att vi fick två "Apotekets normalstora tanponger" och så rev vi isär dom ;) VArt ju fan skit snyggt ;D Och kännde jag mig väldigt atracktiv ('jag visste inte vad det betydde men det lät bra så jag sa det. )började ass garva och sa att det hette kreaktiv :P Så jag lärde mig i alla fall nått på dom där förbaskade No lektionerna xD  Imorgon ska vi ha redovisning!

Ja  nu har jag väl inte så mycket mer att säga! Elr jag skulle vilja skriva lite grejer som jag tänker nu men jag kan inte göra det :/ 

Älskar mina vänner än en gång <3


                                                                   KarinChristinaSahlin


                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0