20 Februari.

Idag så vare skolan igen ^^Inte så kul men vafan som Anki säger " Det är en lag att alla barn ska gå i grundskolan sen få man hoppa av om man vill men man få nog inte lika lätt att få jobb sen !" Det är vad vi har fått hört idag hela förmiddan :P

Sen så vare ev . Berith anmälde mig och Frida till massa tävlingar, HAhah så nu väntar man bara på att man ska vinna nått ;) Man får väl i alla fall hoppas :D Och fick vi höra på hennes historier och kanske hon ringer på söndag och frågar om vi vill flja med och fota på söndag xD

Sen så gickjag hem och tog ett varmt och skönt bad (Y) Efter det så gick jag upp till Ante och så kollade vi på film, första va "The Crow"  och den andra var "A Walk To Remember" . bra filmer, elr ja i alla fall den första för jag hatade den andra! :P HAha nej då me jag satt fan och grinade mig igenom den filmen xD Men ja jag kan ju inte rå för det heller :P
Sen så var vi där ett tag och pratade .  JA det var min dag det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0