21 Februari.

Idag så vaknade jag och hoppades på att det skulle vara fin väder, men nej nej fan heller ! det var bara massa dimma och grått o trist ute! Gick till mamma och lånade datan :P Träffade pappa där, så sa jag att jag ville hem o åka skoter så jag ringde Frida men hon kunnde inte förlja med :/ Så jag åkte upp själv. Kallt vare att åka skoter men var i alla fall ute hela dagen lång och körde skoter ;D HAHA :P

Sen på kvällen så ringde Frida och fråga om vi skulle kolla på melodifestivalen tsm ! Så då kom hon och mamma åkte hem till pappa . Så vi var hemma hela kvällen själva :P Så kom Ante oxå :D Riktigtskoj hade vi , förlåt kan jag passa på att säga fall att jag var jobbig xD Jao sen så drog vi ner på llan hos petter oxå , rätt mycket folk där ^^ Helt galen var dom ju xD Och Frida kan man säga  iaktagen xD hua  :O

Aja hade en riktigt trevlig kväll i alla fall :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHA! xD Iaktagen till tuuuusen! ;D

2009-02-23 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0