25 Februari.

 Idag så vare en riktigt tråkig dag .. Elr ja i alla fall första timmen .. vi fick göra smarriga pizzor på hk ;) Mumms !
 Sen så vart det rtt så stressigt på sy slöjden , allt skulle ju vara klart så ! Men det han jag med :D

 Efter skolan gick jaghem , och sen ringde jag  Elvira så var vi duktiga och gick ända bort till stensmyran fram och tbx ;) sen så har vi suttit hemma hos mig och pratat massa jävla skvaller och masa sånnt kul  :D
 Riktigt trevligt tycker jag ! Såååå länge sen jag va med henne nu ..!

 Aja så sen har jag väl inte gjort så mycket mer.. Och jag fick världens fiinaste teking utav henne, hon hade ritat av mig och skrivit en jätte gullig text till :´)

 Aja men nu tror jag väl att jag ska ägna mig åt att sms:a och chatta :P  Elr ännu bättre gå o lägga mig, det skulle inte vart helt fel !

                                                        god natt ! ♥


                                     Ett steg fel ... ödet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0