7 Februari

Idag så kollade jag klart på 4 säsongen av One tree hill! Så jäla sjukt bra ! Så nu måste jag försöka låna 5: an av nån :P
Aja sen kom Frida hit och vi gjorde världens sjukt snyggaste memory! ;D Sen så började vi packa lite grejs till nästa vecka ! Hon hjälpte mig lite :) Sen så åkte jag mamma och per upp till pappa för att äta middag! Men ja såklart så fasnade vi ! Skitkul att gå i lågskor och i värsta snöovädret :S
Sen på kvällen gick jag hem till Nicklas och va där ett tag :D Riktigt skojj ! :)


                                                            KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

mys ;) karin, vi måste ta en sak sen ! hahahaha

2009-02-08 @ 12:52:10
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0