11 Januari.

 Idag så har jag börjat städa mitt rum lite smått sådär ^^
Och sen åkte jag ner till Bräcke och träffade Alex och Krille nåra minuter .
Gick till konsum och där träffade jag med Ante. Följde med han en sväng och sen gick vi upp till Erik.
Satt där ett tag och inte gjorde nånting xD Blev ut en stund och där hittade dom e is-fläck som dom
 åkte runt på :P Aja Sen åkte jag hem och nu sitter jag här ^^

Dagens känslor:

Hmm, ja det gammla vanliga finns fortfarande kvar. Men jag har fått ett råd ska se hur jag gör.
och idag fick jag rada på att min morfar låg på sjukhuset. Han har jätteont i hjärtat och
typ nå mer. Det var inte så farligt, men känndes riktigt hemskt för mig. Min mormor dom utav
samma , så känns riktigt jobbigt nu !  Väntar på bättre tider!

                                       <3

                                                                                                   KarinChristinaSahlin
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0