12 Januari.

 Idag va typ världens segaste dag. Allt har vart skitsegt och + att vi har haft no HATAR!
 Finns inte sp mkt att säga om denna dag så ^^ Men jag ska i alla fall städa nu fö en viss person som heter FRIDA BRUMAN har stökat ner mitt rum :O  ;D
HAha

Dagens känslor :


Dagarna är alltid lika dana. Fast jag har vänner som gör mig gladare och jag menar bara att se dom glad blir jag gladare!
Och en vän vill jag säga förlåt till. Jag har inte många vänner, därför är jag mest med samma person. Känner mig lite taskig av att hon inte kan umgås med andra för mig. Dom andra som är hennes kompisar gillar inte mig.
Förlåt för det men jag är mest bara rädd för att jag ska förlorda det bästa jag har! :/ <3
Och en annan, kan jag få fråga vafn jag har gjort dig ? Du bara sitter och blänger på mig hela tiden och jag fattar inte vad jag har gjort så kan du i alla fall säga det till mig ? Annars hata på du orkar inte bry mig längre. Har börja vänjt mig vid det.
Tror även att min morfar fick åka hem idag efter att han har legat på sjukhuset i 3 nätter, men jag är inte helt säker . :/ <3


                                                                                  ♣  KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

:) men det är klart att jag kan umgås med anrda också ^^ men dom gillar väl visst dej :) det är ju bara en som berkar ha nåt emot dej ^^ <3

2009-01-14 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0