16 Januari.

Idag så har jag haft jätte mycket mindre smink än vad jag brukar, och har jag inte tuperat håret nått utan bara platta för Frida ;)  Kännde mig rätt så ful xD
Jao idag har det väl inte hänt nått specielt.. Förutom att jag seriöst höll på att döda Frida! :@ Och jag ska skämma ut henne oxå ! ;D HAHA
Sen så hade vi ju foto idag på elevens val och det gick väl bra, förutom att jag har skavrås i öronen nu. Berith pratade oavbrytet i 45 min :O FAttar inte hur hon orkar. Men det är väl bara att skratta o hålla med gissar jag på ^^  Så nu vet jag och Frida ALLT  om hennes barn, barn barn, familj, släckt, och hur hon hade det. Intressant måste jag säga ! Inte alls xD
HAHA jaja vi fick inte nått gjort.. men hon sa att vi skulle göra henmma för inget funkade där :P O vi har inte probramet xD
 JAdu ska sova hos Frida inatt :P Och jag ska sitta här en timme själv för hon ska på nå grejs ^^ Kommer vara livrädd. Det spökar ju fan här o jag ska vara här heeelt själv :O :S  Aja det kanske blir att jag hittar på nått istället oxå xD
Hmm jag tror fan inte att jag orkar skriva "dagens känslor" längre ^^ Vill hitta på nå annat att skriva om så ge massa förslag :D

                                                                ♣   KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0