19 januari.

 Jadu jävla piss dag verkligen!!  
Skulle verkligen kunna smälla till dig och nåra fleeer så jävla hårt att dom ligger på backen o bölar!!
Och måste jag ju bara passa på att tacka nåra ni vet vem dom är ! För att ni har skrämt upp han så jadu han kommer nog aldrig gå för bi er igen  ;D Och det är sjukt snällt av er hur mkt ni ställer upp för mig ! Betyder mycket!
Och idag tog jag fan med mina jävla feta matte böcker i onödan och dom är supertunga! :S Och hade vi inte ens piss matte! Jag är så jävla leee på skolan o allt nu kan jag ju säga!
Hmm jag har väl inte så mkt att skriva nu så ja ! Jag är arg så arg, och älskar mina vänner , ni betyder mest ! <3
 Nu ska jag i alla fall slälla mig i duschen sen kanske kolla på One tree hill och sen sova ;D


                                                                                          ♣ KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0