2 januari 2009.

Hej på er ;D
Idag klev jag väl upp runt halv 6 på morgonen ^^
Åkte till Bräcke och satt och halv sov på mammas jobb ett tag . Sen så åkte jag till bussen.Och han "gubben med hunden" skulle oxå åka va typ livrädd :O
sen så i Gällöö klev ju i alla fall Sofia på slapp jag sitta där själv :)
Hahah ja vi gick runt där på stan och jag hittade en tröjja och puder och lite grejs till min mamma ^^
Sofia skulle köpa en macka som lunch till mig och hon tog den största hon hittade :O
HAHAh jadu xD
Vi träffade Ante en snabbis och sa hej oxå :)
Sen så har vi mest suttit och låsas varit arg på varann xD Skojj har vi haft i alla fall :)

                               puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0