23 Januari .

Idag så var jag på jävla skit skolan och pratade på morgonen jäääätte länge med min mentor om saker o ting ...
Sen så vid halv ett gick jag till mammas jobb och va där ett tag . Jag satte faktiskt lök ! Klå de ;)
 Sen så ringde Ante och frågade om jag ville komma upp till han . Så jag vandrade genom hela långa Bräcke xD
 Vi hade super kul xD Satt och lyssnade på musik hela tiden  :P  Aja sen så kom Brorsan , Erik, Perman och Natha dit.Dom hade vart i staden dom :) Sen skulle jag hem så jag o Ante gick ner till Ica och där försvann han med nån ^^ Så jag gick in o hjälpte mamma o handla jag :)  Åhhh jag mötte våran gammla träslöjdslärare :O Jag tvärvände ju nästan när han kom ! Bläää!   Jag tvingade även ut mamma att förlja med mig ut och gå.  Så jag gick och hämtade min hund så tog vi oss en sväng ! Känndes bra att röra på sig lite xD Aja  blev en tidig kväll för mig !



                                                                   ♥     KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0