25 Januari.

 Grattis Mamma :)

JA idag så vaknade jag fan klockan 7 av att mamma o pappa höll på att fixa nere :S Hör vartända litet ljud där jag sover :S
Låg och tjura i sängen till klockan 9 då vare bara att stiga upp och ställa sig i duscken! Sen kom det massa folk. Jävligt jobbigt faktiskt! ^^ Sen åkte dom och då kommer nästa gäng! Vafan kunnde inte nån av mina små vänner pallra sig hit en stund ?  är lite smått tråkigt !
Ja ikväll så ska vi väl kanske flytta in i lägenheten helt och hållet ! Jag vet inte imorgon blir väl troligtvis första natten! Och Frida jag vet att du läser det här! Så jag tycker att om vi ska ner ikväll kan du komma så kan du få tillbaka onetree hill boxarna och kan jag få nåra nya ;D Det skulle vara uppskattat att träffa dig :) Jävla yra potatis mos :)
 Jag har i alla fall huuur ont i magen som hälst ! Kan vara för att jag inte har ätit ett skit idag förutom en kaka!
fast en sak känndes bra famma kom inte xD
 Ja vafan kan man skriva mer? ^^

 Men hare bra och komihåg lev livet det kommer bara en gång!


                                                           KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0