5 Januari.

Inatt så sov jag hos Frida. Tack för att jag fick komma det behövdes verkligen ,klarade inte av att vara hemma ..

JAo idag så har jag Natha och frida vart i stan och shoppade lite och sen gick vi på boda borg^^
riktigt ttrevlig dag vill jag säga. Måste vi göra om nån fler gång !

Nu sitter jag och lyssnar på bääst musik nu och jag gillar´t riktigt mycker ;)
Känndes förjävla bra och bara sitta här och höra, slappa och jao ;D

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder sen idag oxå :D



                          Jag och Frida ! ;D <3






                                       Jag och Natha ! ;D <3


                                 Natha o Frida  ! ;D <3




 
                            Frida o Natha petar näsor ;D

Fler bilder hitar ni på    KarinSahlin@bilddagboken.

         Tack för dagen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0