9 Januari.

Hmm..
Nu sitter jag hos Frida och vi sitter och pratar lite grann ^^
Idag så vare skolan och jag känner mer och mer att jag inte vill kliva upp.
Jag är så jävla stressad , och om jag är stressad så kommer ju det där med tankar,
och när det kommer får jag kuuuuuk ont i magen och det ena ledser till det andra -.-
JAg och Frida hade ju vårt foto grejs idag oxå. Tråkigt vare idag! Och Berith jävla sjjärna :O
Jag har ju lite problem att hålla mig för skratt. Men vafan hon är ju typ så dum att hon inte fatta
nått så ;)
Jag kom nyss på att varje dag så ska jag skriva in mina känslor !

Dagens känslor:
 Jag känner att jag är väldigt less på att inte vara riktigt säker . Svider verkligen att see dig ibland.
Det är inte nån som vet exakt vad det är med mig nu.Men jag känner att jag inte riktigt orkar prata
om det. Jag blir bara ledsen och vet inte vad jag ska säga och så. Känns riktigt hemskt.
För det mesta känns det bara som ett helvete att gå till skolan och veta vilka äckel blickar man
får utav nämner inga namn men jag tror att man nästan kan gissa vilka.
Jag kan inte fatta, allt jag gör blir fel, och du verkar inte fatta nått om vad jag har innuti mig. :/
Men om jag ska samanfatta så är jag irreterad på allt o alla nästan, sur ,arg, leeedsen, stressad och
jääälvigt LEE!!


                                                         KarinChristinaSahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0