10 Juli.

God kväll !

Idag har vart en trött dag för Karin ! Klev upplockan halv 6  imorsen och duschade , satte mig och fikade och sen gjorde mig i ordning .. Fick lite panik närklockan var sju och vi skulle åka halv 8, hade inte fixa håret sådet blev nå fult ^^
Sen kom frida och hämtade mig !

 Jag måste faktiskt erkänna att jag var helt säker på att jag skulle tappa nått i golvet .. men det gjorde jag inte ! Stolt !
 Och detvar faktiskt riktigt roligt ! Även fast jag får så jäklans ont i ryggen/svanken/naken och mina knään :/ Litejobbigtmen det gick bra .

 När jag kom hem så var jag heeeelt slut skulle serri kunna lägga migoch sova . men då skulle jag inte kunna sovainatt vilket jag måste eftersom jag .. det tar jag sen  ^^
Istället för att sova så satte jag mig här och kollade bdb och lite så . Hade rätt så tråkigt ..
Sen ringde frida ochfrågade om i skulle springa . Så ut i spåret i typ massa regn , men jag gillar regn ändå ! Förutom att jag får lockigt hår .. Så nu har jag duschat, och just nu sitter jag med en kopp ört te ( för att jag inte ska stressa så mycketo kunna sova ) och lite vindruvor ! Känns bra !

 Nu till varför jag måste sva inatt ! Jag ska nnämligen följa med mamma ( hon jobbar på en blomsterhandel och är utbildad trädgårdsanläggare ) och Kirsten ( är utbildad florist i tyskland har även jobbat som bröllopsflorist i danmark) nån stans och kolla hur det funkar när dom fixar inför ett bröllop. Kanske kan bli intressant ändå . Gillar sånt pyssel med blommor jag :) Sen ska jag köpa tyg oxå kanske (Y)

 Dagens grupp Guns N´roses helt klart !


 KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0